Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Elektroniczne biuro obsługi mieszkańca

ZIELONA ENERGIA - RPO 3.1 Rozwój OZE

Drukuj

Medyka, 20-11-2023 r.

REKLAMACJE I USTERKI

W przypadku wystąpienia nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem instalacji fotowoltaicznej lub pompy ciepła zainstalowanych z projektu pn. "Zielona energia - projekt partnerski gminy Medyka, Orły i Krasiczyn", konieczne jest złożenie przez beneficjenta protokołu reklamacyjnego przygotowanego przez firmę dostarczającą instalację.

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o pobranie oraz kompleksowe wypełnienie (części z białym tłem) i podpisanie protokołu reklamacyjnego, a następnie:

- przysłanie na adres mailowy: promocjaug@medyka.itl.pl i medyka@medyka.itl.pl  z dopiskiem "Reklamacja OZE/(numer umowy)/2022"  lub

- przysłanie na adres Urzędu Gminy Medyka, Medyka 288, 37-732 Medyka z dopiskiem "Reklamacja OZE/(numer umowy)/2022"  lub

- złożenie w sekretariacie Urzędu Gminy w Medyce, Medyka 288, 37-732 Medyka z dopiskiem "Reklamacja OZE/(numer umowy)/2022"

 W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikiem Urzędu Gminy 16 6779415.

W dołączonym poniżej załączniku opublikowano formularz zgłaszania reklamacji , usterek.




Medyka, 17-05-2022 r.

 

Ogłoszenie

 

Szanowni Państwo,


W związku z rozpoczęciem realizacji projektu pt. "Zielona energia - projekt partnerski gminy Medyka, Orły i Krasiczyn" obejmującego montaż instalacji odnawialnych źródeł energii na obiektach prywatnych mieszkańców w ramach RPO WP na lata 2014-2020, Działanie 3.1 Rozwój OZE  projekty "parasolowe"- nabór nr RPPK.03.01.00-IZ.00-18-001/16 oraz osi priorytetowej XI REACT-EU działanie 11.2 Rozwój OZE- REACT-EU uprzejmie informujemy, że osoby, które przystąpiły do projektu i znajdują się na liście rezerwowej, zobowiązane są do przeprowadzenia inwentaryzacji obiektu w zakresie możliwości montażu wybranej instalacji OZE. W tym celu od 09.05.2022 r. do osób, które podpisały umowę z Gminą na udział w projekcie i dokonały wpłaty zaliczki na poczet wkładu własnego zgłaszać się będzie wybrana do tego celu firma celem umówienia się na wizytę weryfikacyjną. Koszt weryfikacji w wysokości 300 zł brutto ponosi mieszkaniec.  

 

Wpłat należy dokonywać przed wykonaniem weryfikacji na poniższe konto:
BSCE Consulting Bogusław Szpyt
ul. Wyspiańskiego 18a/7
39-400 Tarnobrzeg

mBank: 87 1140 2004 0000 3002 3555 3985


W tytule wpłaty proszę wpisać: - "inwentaryzacja - Medyka" oraz KONIECZNIE "imię i nazwisko oraz adres inwentaryzacji". Podanie poprawnych danych osób dokonujących wpłaty pozwoli na sprawną identyfikację przelewu i skierowanie obiektu do inwentaryzacji.
Po dokonaniu wpłaty każdy mieszkaniec otrzyma mailem fakturę z wykonaną usługę.
W przypadku braku adresu mailowego faktura zostanie wysłana pocztą.

 

Prosimy o niezwłoczne dokonanie wpłaty aby firma weryfikująca mogła przystąpić do weryfikacji.

Załączniki

  • Jacek Wlazły

    Ilość pobrań: 12

  • Jacek Wlazły

    Ilość pobrań: 15

  • Jacek Wlazły

    Ilość pobrań: 8

  • Jacek Wlazły

    Ilość pobrań: 17

  • Jacek Wlazły

    Ilość pobrań: 12

  • Jacek Wlazły

    Ilość pobrań: 9

  • Jacek Wlazły

    Ilość pobrań: 29

  • Jacek Wlazły

    Ilość pobrań: 13

  • Jacek Wlazły

    Ilość pobrań: 43

  • Jacek Wlazły

    Ilość pobrań: 17

  • Ilość pobrań: 58

  • Ilość pobrań: 63

  • Ilość pobrań: 57