Medyka, 20-11-2023 r.
REKLAMACJE I USTERKI
W przypadku wystąpienia nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem instalacji fotowoltaicznej lub pompy ciepła zainstalowanych z projektu pn. "Zielona energia - projekt partnerski gminy Medyka, Orły i Krasiczyn", konieczne jest złożenie przez beneficjenta protokołu reklamacyjnego przygotowanego przez firmę dostarczającą instalację.
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o pobranie oraz kompleksowe wypełnienie (części z białym tłem) i podpisanie protokołu reklamacyjnego, a następnie:
- przysłanie na adres mailowy: promocjaug@medyka.itl.pl i medyka@medyka.itl.pl z dopiskiem "Reklamacja OZE/(numer umowy)/2022" lub
- przysłanie na adres Urzędu Gminy Medyka, Medyka 288, 37-732 Medyka z dopiskiem "Reklamacja OZE/(numer umowy)/2022" lub
- złożenie w sekretariacie Urzędu Gminy w Medyce, Medyka 288, 37-732 Medyka z dopiskiem "Reklamacja OZE/(numer umowy)/2022"
W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikiem Urzędu Gminy 16 6779415.
W dołączonym poniżej załączniku opublikowano formularz zgłaszania reklamacji , usterek.
Medyka, 17-05-2022 r.
Ogłoszenie
Szanowni Państwo,
W związku z rozpoczęciem realizacji projektu pt. "Zielona energia -
projekt partnerski gminy
Medyka, Orły i Krasiczyn" obejmującego montaż instalacji odnawialnych źródeł energii na obiektach prywatnych mieszkańców w ramach RPO WP na lata
2014-2020, Działanie 3.1 Rozwój OZE projekty "parasolowe"- nabór nr RPPK.03.01.00-IZ.00-18-001/16 oraz osi
priorytetowej XI REACT-EU działanie 11.2 Rozwój OZE- REACT-EU uprzejmie
informujemy, że osoby, które przystąpiły do projektu i znajdują się na liście
rezerwowej, zobowiązane są do przeprowadzenia inwentaryzacji obiektu w zakresie
możliwości montażu wybranej instalacji OZE. W tym celu od 09.05.2022 r. do
osób, które podpisały umowę z Gminą na udział w projekcie i dokonały wpłaty
zaliczki na poczet wkładu własnego zgłaszać się będzie wybrana do tego celu firma
celem umówienia się na wizytę weryfikacyjną. Koszt weryfikacji w wysokości 300
zł brutto ponosi mieszkaniec.
Wpłat należy
dokonywać przed wykonaniem weryfikacji na poniższe konto:
BSCE Consulting Bogusław Szpyt
ul. Wyspiańskiego 18a/7
39-400 Tarnobrzeg
mBank: 87 1140 2004 0000 3002 3555 3985
W
tytule wpłaty proszę wpisać: - "inwentaryzacja - Medyka" oraz KONIECZNIE "imię
i nazwisko oraz adres inwentaryzacji". Podanie poprawnych danych osób
dokonujących wpłaty pozwoli na sprawną identyfikację przelewu i skierowanie
obiektu do inwentaryzacji.
Po dokonaniu wpłaty każdy mieszkaniec otrzyma mailem fakturę z wykonaną usługę.
W przypadku braku adresu mailowego faktura zostanie wysłana pocztą.
Prosimy o niezwłoczne dokonanie wpłaty aby firma weryfikująca mogła przystąpić do weryfikacji.